سالن زیبایی سیمین بولیوار
اتحادیه اروپا، کرهجنوبی و ژاپن.
محصولات مراقبت از کودک و کودک (فرصت صادرات بالا)
محصولات خاص کودک و کودک سریعترین گروه محصول در حال رشد در بازار داخلی چین هستند. سالن زیبایی
سالن زیبایی در سیمین بولیوار
با توجه به مرکز تجارت ، ۱۶.۳ % رشد داشتهاست.
در حالی که این مقوله هنوز نسبتا “نسبتا” است
تنها ۴ % از کل بازار داخلی – انتظار میرود که به رشد خود ادامه دهد، با توجه به هر
افزایش علاقه به والدین چینی برای ناز و نوازش کودکان خود
از طریق محصولات خاص کودکان. آن
همچنین یک رده رقابتی بسیار رقابتی برای محصولات وارداتی،
با توجه به حساسیت مصرف کنندگان نسبت به ایمنی
سالن زیبایی محدوده سیمین بولیوار
این محصولات، با توجه به سطوح بالایی از تقلب در محصولات بهداشت
و درمان شخصی. کودک و مراقبت از کودک
رده محصولات در چین در مقایسه با چند بازیکن نسبتا جدید است،
بنابراین فرصت قابلتوجهی را ارایه میدهد.
برای شرکتهای آمریکایی که برای بازار چین جدید هستند.
سالن اپیلاسیون سیمین بولیوار
علاوه بر این، محصولات مارک دار ایالاتمتحده نیز از آنها سود میبرند.
شهرت قوی و سابقه ایمنی. با این حال، شرکتهای آمریکایی که مایل به ورود به این محصول هستند
مقوله باید آگاه باشد که سطوح تایید محصول سختتر و استانداردهای مورد نیاز برای آن وجود دارد.
این محصولات.
مرکز اپیلاسیون سیمین بولیوار
محصولات مو (فرصت صادرات بالا)
محصولات مویی و سریعترین بخش در حال رشد برای صادرات آمریکا به چین هستند
که ۳۲.۷ درصد افزایش داشتهاست.
در طول سه سال گذشته. از نظر داخلی، محصولات مو، ۱۵ % از کل مراقبتهای
شخصی خانگی را تشکیل میدهند.
و بازار لوازم آرایشی در نرخ ۳.۵ درصد از سال قبل رشد داشتهاست.
تولید شرکتهای خارجی
مرکز تخصصی اپیلاسیون سیمین بولیوار
محلی در چین مانند پروکتر و گمبل و بر بازار انبوه تسلط دارند. واردات آمریکا
محصولات در همه بخشهای محصول رشد میکنند: شامپو، آمادهسازی مو و اسپری مو، همراه با مواد
به استثنا مو و محصولاتی که پایین میریزند.
سریعترین رشد است.
دیدگاهتان را بنویسید