سالن زیبایی پیامبر
که قصد خرید آنلاین این مصرف کنندگان – به عنوان مثال استفاده از
اینترنت برای جستجو، انتخاب و خرید لوازم آرایشی به ۲۳ درصد در سال ۲۰۱۴ از نظرسنجی قبلی افزایش یافت. سالن زیبایی
وب سایتهای خردهفروشی محبوب برای مصرف کنندگان لوازم آرایشی هنگکنگ شامل هنگکنگ و هنگکنگ است.
همچنین تعدادی از وب سایتهای آمریکا.
در توسعه یک استراتژی توزیعی برای هنگکنگ،
سالن زیبایی در پیامبر
ممکن است شرکتهای آمریکایی باید در نظر بگیرند که کدام
محصولات خود را از طریق اینترنت در مقابل کانالهای فروشگاه و همچنین استراتژی قیمتگذاری شان به صورت محلی توزیع میکنند.
توزیع کنندگانی که با آجر و کانالهای خردهفروشی سنتی کار میکنند
ممکن است تقاضای دسترسی انحصاری به آنها را داشته باشند.
سالن زیبایی محدوده پیامبر
محصولات. این توزیع کنندگان در حال افزایش نگرانی هستند
که اگر محصولات از طریق اینترنت موجود باشند،
به فروش آنها آسیب میرساند،
به خصوص اگر محصولات به صورت آنلاین با قیمت پایین در دسترس باشند.
کانالهای توزیع و بازاریابی
به عنوان کانالی برای فروش لوازم آرایشی،
سالن اپیلاسیون پیامبر
فروشگاههای بخش در هنگکنگ تمایل بیشتری به فعالیت دارند.
از خرده فروشان. اغلب آنها سهام خود را خریداری نمیکنند
اما فضای زمین خود را به محلی اجاره میدهند
توزیع کنندگان لوازم آرایشی مارک دار به عنوان صاحب عمل میکنند.
آنها بین ۲۵ تا ۳۵ % هزینه دارند
مرکز اپیلاسیون پیامبر
حجم معاملات فروش به عنوان اجاره. داشتن یک اتاق درمان در پشت پیشخوان
ثابت شدهاست که در بازاریابی محصولات
بازاریابی در محیط رقابتی فروشگاه شرکت موثر بودهاست.
طبقات آرایشی.
به غیر از فروشگاههای بخش، و مانینگ دو زنجیره ارزش شخصی بزرگ هستند.
مرکز تخصصی اپیلاسیون پیامبر
ذخیره کنید. تامین کنندگان این فروشگاههای زنجیرهای باید اعتبار ۳ تا ۶ ماه اعتبار را همراه با فهرست عرضه کنند.
هزینههای تبلیغاتی برای معرفی محصولات جدید به فروشگاههای آنها. حداقل هزینه ثبت در حدود دلار است.
۶،۵۰۰ در هر . بعلاوه، یک تیم خرید جهانی و یک تیم خرید
منطقهای مستقر در هنگکنگ دارد.
مرکز کاشت ناخن پیامبر
هنگکنگ خرید ۱۷ بازار و ۱۰ بازار را به ترتیب انجام داد.
ممکن است یک شرکت آمریکایی
برای تامین بیش از یک بازار از دفاتر مرکزی در هنگکنگ قرارداد امضا شدهاست.
دیدگاهتان را بنویسید